Op deze pagina vind je instructies rondom de ICT faciliteiten van Iselinge Hogeschool als je niet meer kunt aanmelden op Onderwijs Online of Microsoft Office.
Wij maken bij Iselinge Hogeschool gebruik van Microsoft accounts voor (bijna) alle applicaties.
Als student kun je inloggen met gebruikersnaam: studentnummer@iselinge.nl.
Ben je je wachtwoord vergeten? Of heb je problemen met inloggen?
Dan kan je je wachtwoord resetten op deze pagina: https://iamfrontend.iselinge.nl
Nadat je je wachtwoord hebt gereset kan het tot 5 minuten duren voordat je wachtwoord gesynchroniseerd is met alle systemen.
Je zou daarna kunnen proberen in te loggen op de volgende pagina:
https://portal.office.com
Als je daar succesvol kan inloggen, dan gaat het ook goed bij de andere applicaties.
Op deze pagina nog meer informatie vinden:
https://iselinge.sharepoint.com/sites/IHICTHelpdesk
Mocht je er niet uitkomen? Of lukt het niet? Stuur dan een mailtje naar: helpdesk@iselinge.nl. Dan kunnen we je vanaf daar verder helpen.
Telefoon stuk? Kwijt? Vergeten? En problemen met inloggen?
Stuur in dit geval een mailtje naar helpdesk@iselinge.nl met de melding dat je MFA niet meer kan gebruiken.
Heb je al een andere telefoon, vermeld dit dan.
Heb je nog geen andere telefoon of ben je deze vergeten, vraag dan om een tijdelijk wachtwoord. Dit wachtwoord zal 1 dag geldig zijn. Mocht het dan nog niet lukken, dan kan je altijd langskomen.