|
Toetscode
|
Toetsnaam
|
Vervangende toetsvorm
|
Toelichting
|
Toetsdata
|
VR1, DR1, DV1 en VA1
|
19-TALEZMB-01
aanbod 19-01
19-WERKMB-01
aanbod 19-01
|
Kennistoets taal middenbouw
|
Diagnostische toets
20 meerkeuzevragen en 4 open vragen.
|
De toetsing is formatief.
De studiestof blijft gelijk. Je maakt de toets en levert de opdracht in. De opdracht lever je in Trajectplanner in en neem je op in jouw portfolio. De studiestof komt terug in de landelijke kennisbasistoets (jaar 3).
|
Dinsdag 14 april 10.00u t/m vrijdag 17 april 17.00u.
|
Toepassingsopdracht
Reflectie op resultaat diagnostische toets en plan van aanpak.
|
Dinsdag 21 april 10.00u t/m 24 april 17.00u.
|
VR2, DR2, DV2 en VA2
|
18-TALEZMB-01 aanbod 18-03
18-WERKMB-01
aanbod 18-03
|
Kennistoets taal middenbouw
|
Diagnostische toets
20 meerkeuzevragen en 4 open vragen.
|
De toetsing is formatief.
De studiestof blijft gelijk. Je maakt de toets en levert de opdracht in. De opdracht lever je in Trajectplanner in en neem je op in jouw portfolio. De studiestof komt terug in de landelijke kennisbasistoets (jaar 3).
|
Dinsdag 14 april 10.00u t/m vrijdag 17 april 17.00u.
|
Toepassingsopdracht
Reflectie op resultaat diagnostische toets en plan van aanpak.
|
Dinsdag 21 april 10.00u t/m 24 april 17.00u.
|
VR1 DR1 en
VA1
|
19-TALEZBS
aanbod 19-02
19-TERBAS-05
aanbod 19-02
|
Kennistoets taal opleidingsbekwaam
|
Diagnostische toets
20 meerkeuzevragen en 4 open vragen.
|
De toetsing is formatief.
De studiestof blijft gelijk. Je maakt de toets en levert de opdracht in. De opdracht lever je in Trajectplanner in en neem je op in jouw portfolio. De studiestof komt terug in de landelijke kennisbasistoets (jaar 3).
|
Dinsdag 14 april 10.00u t/m vrijdag 17 april 17.00u.
|
Toepassingsopdracht
Reflectie op resultaat diagnostische toets en plan van aanpak.
|
Dinsdag 21 april 10.00u t/m 24 april 17.00u.
|
VR2, DR2 en VA2
|
18-TALEZBS-01 aanbod 18-04
18-TERBAS-05
aanbod 18-04
|
Kennistoets taal opleidingsbekwaam
|
Diagnostische toets
20 meerkeuzevragen en 4 open vragen.
|
De toetsing is formatief.
De studiestof blijft gelijk. Je maakt de toets en levert de opdracht in. De opdracht lever je in Trajectplanner in en neem je op in jouw portfolio. De studiestof komt terug in de landelijke kennisbasistoets (jaar 3).
|
Dinsdag 14 april 10.00u t/m vrijdag 17 april 17.00u.
|
Toepassingsopdracht
Reflectie op resultaat diagnostische toets en plan van aanpak.
|
Dinsdag 21 april 10.00u t/m 24 april 17.00u.
|
VR2, DR2, DV1 en VA2
|
19-REKBB-01
aanbod 19-01
|
Kennistoets rekenen bovenbouw
|
Diagnostische toets
20 meerkeuzevragen en 20 open-antwoordvragen.
|
De toetsing is formatief.
De studiestof blijft gelijk. Je maakt de toets en levert de opdracht in. De opdracht lever je in Trajectplanner in en neem je op in jouw portfolio. De studiestof komt terug in de landelijke kennisbasistoets (jaar 3).
|
Dinsdag 14 april 10.00u t/m vrijdag 17 april 17.00u.
|
Toepassingsopdracht
Reflectie op resultaat diagnostische toets, plan van aanpak én een casus.
|
Dinsdag 21 april 10.00u t/m 24 april 17.00u.
|
VR3, DR3, DV2 en VA3
|
18-REKBB-01
aanbod 18-03
|
Kennistoets rekenen bovenbouw
|
Diagnostische toets
20 meerkeuzevragen en 20 open-antwoordvragen.
|
De toetsing is formatief.
De studiestof blijft gelijk. Je maakt de toets en levert de opdracht in. De opdracht lever je in Trajectplanner in en neem je op in jouw portfolio. De studiestof komt terug in de landelijke kennisbasistoets (jaar 3).
|
Dinsdag 14 april 10.00u t/m vrijdag 17 april 17.00u.
|
Toepassingsopdracht
Reflectie op resultaat diagnostische toets, plan van aanpak én een casus.
|
Dinsdag 21 april 10.00u t/m 24 april 17.00u.
|
VR2, DR2, DV1
|
19-ACTCYC-01
aanbod 19-02
|
Kennistoets pedagogiek motoriek onderbouw
|
Diagnostische toets
60 meerkeuzevragen:
30 vragen pedagogiek, 15 vragen bewegings-onderwijs en 15 vragen handschriftontwikkeling.
|
De toetsing is formatief.
De studiestof blijft gelijk. Je maakt de toets en levert de opdracht in. De opdracht lever je in Trajectplanner in en neem je op in jouw portfolio.
|
Dinsdag 14 april 10.00u t/m vrijdag 17 april 17.00u.
|
Toepassingsopdracht
Reflectie op resultaat diagnostische toets en plan van aanpak.
|
Dinsdag 21 april 10.00u t/m 24 april 17.00u.
|
VR3, DR3, DV2
|
18-ACTCYC-01
aanbod 18-04
|
Kennistoets pedagogiek motoriek onderbouw
|
Diagnostische toets
60 meerkeuzevragen:
30 vragen pedagogiek, 15 vragen bewegings-onderwijs en 15 vragen handschriftontwikkeling.
|
De toetsing is formatief.
De studiestof blijft gelijk. Je maakt de toets en levert de opdracht in. De opdracht lever je in Trajectplanner in en neem je op in jouw portfolio.
|
Dinsdag 14 april 10.00u t/m vrijdag 17 april 17.00u.
|
Toepassingsopdracht
Reflectie op resultaat diagnostische toets en plan van aanpak.
|
Dinsdag 21 april 10.00u t/m 24 april 17.00u.
|
4e jaar en hoger
|
18-OMVPED-01
aanbod 18-04
|
Kennis-casustoets
Omgaan met verschillen pedagogiek / onderwijskunde
|
Online openboektentamen met open vragen die je thuis maakt.
|
De toetsing is summatief.
De studiestof blijft gelijk. De toets wordt beoordeeld. Je moet een voldoende halen.
|
15 april 19.00u.
90 minuten
|
4e jaar en hoger
|
17-OMVPED-01
aanbod 17-06
|
Kennis-casustoets Omgaan met verschillen pedagogiek / onderwijskunde
|
Online openboektentamen met open vragen die je thuis maakt.
|
De toetsing is summatief.
De studiestof blijft gelijk. De toets wordt beoordeeld. Je moet een voldoende halen.
|
15 april 19.00u.
90 minuten
|
AD1
|
20-ONKI-01
aanbod 20-1
|
Kennistoets Ontwikkeling van kinderen
|
Kennistoets (ongewijzigd)
|
De toetsing is summatief.
De studiestof blijft gelijk. De toets wordt beoordeeld. Je moet een voldoende halen.
|
Week 25
90 minuten
|
AD2
|
20-LRGEDR-01
aanbod 20-1
|
Kennis-casustoets Leer- en gedragsproblematieken
|
Online openboektentamen met open vragen die je thuis maakt
|
De toetsing is summatief.
De studiestof blijft gelijk. De toets wordt beoordeeld. Je moet een voldoende halen.
|
15 april 20.00u.
90 minuten
|